Det är en lurig omgång och jag täntke bara inkomma med några roliga spel
V75-1 Öppet lopp där jag kommer gardera
Men passa 1 Jula Downton till 1%. Hästen hade problem med travet men ändå med dom senast. Kommer få en bra position här och jag tror han skrälla när som. Passa
V75-2 Måla på hur många ni har råd med
Bakspåren 12 Gunwald och 14 Harry Dynamit som är låga % måste med tidigt.
V75-3 Är bara 4 Down under 85% så springer han åttor runt detta gäng. Men man är lite osäker på form mm. Kolla värmning säger jag
V75-4 Favoriten har bra chans men garderar man ska man ha med 3 Prince Will, 7 Solkattens Ferrari samt 13 Global Unspoked
V75-5 Dagens bästa spik och när de kört klar där framme så rundar min spik dom lätt
9 Lady Larissa har verkligen en toppchans. Hästarna 1 2,3,5 kommer köras hårt emot spets. 3 Klar favorit men det kommer kosta. Stefan P kommer bara njuta och sedan sätta in stöten på borte lång och det är bara att hoppas ingen är vägen. Klar spik
V75-6 För stor favorit här
9 Loaded Leila 3% tycker jag har en bra chans här. Såg fin ut på V75 senast. Passa även andra skrällen 14 North Dakota 4% om man tar några
V75-7 3 Hästar kommer man långt på här
2 Eagle In The Sky 6 Billy Idol samt 10 Habrik Am ser jag som hästar sticker ut. Fördel 6 Billy Idol med tanke på spetschansen.
Lycka till
Jiwa
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|