2010-11-11 Ajax - Veendam (Dutch Cup)
Datum: 2010-11-11
Tid: 18:45
Sport: Fotboll
Land: Holland
Liga: Dutch Cup
Match: Ajax - Veendam
Spel: Över 3.5
Insats: 250.00
Odds: 1.850
Bolag:
Motivering:
Ajax är ett lag som satsar på Cupen och vann förra året Cupen efter att ha slagit Feyenoord med sammanlagt 6-1 över två möten.
Ajax kommer med 2 stycken raka förluster (Auxerre+Ado) vilket är rätt ovanligt för en klubb som Ajax. Jag gissar på att man trots möte med AZ i helgen kommer mönstra ett rätt bra lag.
I första matchen där man körde över MVV från Jupiler med 5-0 spelade man med fölöjande trupp:
M. Stekelenburg
J. Vertonghen
Oleguer
G. van der Wiel
U. Emanuelson
D. de Zeeuw
S. de Jong
R. Bonevacia
M. El Hamdaoui
M. Sulejmani
F. Jozefzoon
Endast Oleguer, Bonevacia och Jozefzoon kan klassas som delar av reservspelare i A-laget. Resten är ordinarie eller högt roterande.
Nu har Ajax inte släppt sin trupp än men jag kan inte tänka mig att det blir avsevärd skillnad mot en seriematch och de "sämre" delarna av Ajax går lätt in i vilken Jupiler-klubb som helst.
Veendam har dessutom visat prov på både offensiva styrkor och defensiva svackor sisat fem matcherna och denna match är över för mig.
Ser spelvärdet försvinna vid 1.70 som ligger rätt i mina ögon. Denna match utgör perfekt tradingmöjligheter också då jag inte tror att betfair kommer värdera överspelet till 1.85.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|