Visa ett inlägg
Gammal 2010-11-08, 19:08   #96
Nillson

Nillsons avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 766
Standard

I början av tråden var jag helt emot förslaget men efter att ha läst igenom hela tråden (till inlägg #92) så är jag 50/50. De kan bära eller brista. Tycker självklart att de duktiga rekarna ska kunna få en slant för besväret och jag har, liksom en del andra medlemmar, frågat efter en donera-funktion så Sharps kan få in lite stålar för allt jobb de lägger ner. Har även använt Pinnacle länken från sidan och nyligen länkat om mitt Betfairkonto som ett litet tack.

Nu kan inte jag allt det tekniska med en sida men ett tanke som slog mig va att om Ni skapar en betalsida så kan det vara gratis att registrera sig på den, precis som här. Sen får vissa utvalda rekare försöka sig på att skapa sig ett namn. Vissa krav kan va att man måste ha minst 100 spel och som ska ligga på ROI 110-120%. Sen när dessa två (kan givetvis va fler krav) nås har rekaren 1 månad på sig att bevisa att han/hon kan fortsätta med samma standard. När man kunnat hålla samma standard i 2 månader så låses dennes rekar och hamnar under en annan flik som bara betalande medlemmar har tillgång till.

Min personliga åsikt är dock att sidan ska ha ett fast pris och inte beroende på vilken rekare man vill åt. Ev. 2-3 prenumeration alternativ. 6 rekare, välj 2 för Xxkr. Välj 4 betala för 3, välj alla och betala för 4.

Edit----------------------

Dessa 100 spel och 2 månader ska såklart loggföras så alla kan se, även ikke betalande och sedan så ska nya rekar släppas till almänheten efter matchstart så alla kan följa rekarna så man får svart på vitt direkt på hur bra dom är och då kan välja att gå med eller inte.
Man vill ju inte köpa rysskan i säcken.

Senast redigerad av Nillson den 2010-11-08 klockan 19:24.
Nillson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat