Citat:
Ursprungligen postat av Boone
Som sagt så trodde vi LuckyStrike fattade att det vi snackade om var konfidentiellt, men han gick istället ut och skrev på deras forum och lät som allting var klart. Det är det som har skapat kaoset och vi hade aldrig behövt hantera det på detta grisiga vis annars.
|
Bara det här gör ju att det känns som att allt är dömt att misslyckas, trams innan det eventuella projektet ens startat.
Från början skulle allt på Sharps vara totalt gratis, fritt från reklam med mera. Sedan kom Betfair och Pinnacle-banners, för att stödja underhållet av sidan - förståeligt. Nu en touttjänst och jag skulle inte bli förvånad om det kommer upp flera banners i framtiden. Men jag förstår om ni som lever på betting (2500-5000 SEK per match) tycker att vi småspelare (100-200 SEK per match) ger för lite i gengäld mot vad ni gör. Tycker absolut ni borde starta upp en betaltjänst om det är vad ni vill, men enligt mig bör ni hålla det borta från Sharps så att inte hela poängen går förlorad. Det kommer antagligen bli en enorm fokus på touttjänsten och underhåll/tävlingar/intresse för övriga forumet lär sänkas.
400 SEK i månaden för rekarna från GB känns lite väl. Theil är dock intressant.