Citat:
Ursprungligen postat av mars
Dock gillar jag inte din idé riktigt eftersom det hade gjort att saker flyttats från Sharps vilket är precis tvärtemot anledningen till touttjänsten från början - vi vill behålla kompetensen här på Sharps.se
|
Iom att Ni faktiskt flyttar endel rekare till en annan sida så behåller ni inte kompetensen här utan flyttar en liten del av den. De går inte att ha en betaldel här på sharps? På så sätt stannar ju allt här.
Hur som hälst så tror jag att ni kommer förlora lite folk och vinna lite nytt folk om/när ni startar Tout-tjänsten. Tyvär kommer nog fler falla bort än
vad som tillkommer.
Personligen skulle jag kunna tänka mig att gå med
om man kan se resultat av rekarna redan innan man betalar. Och då menar jag inte enbart från förra säsongen utan ganska färska resultat så man kan följa sina favoriter fast med kanske en dags fördröjning. Eller att en rekare kan fylla i ett klockslag när han vill att sin rek skall bli offentlig. kanske 1min efter avspark. Ju färskare desto bättre.
Och en sak som jag saknar med dagens reka som jag hade uppskattat är att man skriver till vilket odds reken fortfarande anses som ett bra spel. Jobbar olika tider varje dag. Kommer hem och ser att en fotbollsmatch har fått en rek på 1.95 på någon bettingsida men loggar in så har den sjunkit till 1.60.
Är ganska ny innom betting på denna nivån men vill leva på de i framtiden och tycker att detta e sidan att va på då de finns ett forum som är fritt. Så länge Sharps fortfarande kommer att hålla samma standard så tycker jag att det bara är att köra. Kör en testperiod i smyg med bara 100 inbjudna och se hur det funkar. En typ av beta-version.