Visa ett inlägg
Gammal 2010-11-08, 20:35   #102
frages

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1588

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
Men touttjansten kan val knappast ses som ett forsok till att behalla kompetensen pa Sharps? Visst, touts besoker sakert forumet och ger sina idéer men om du har andra duktiga rekare sa kommer dom val forr eller senare knacka pa dorren for att fa komma in, annars lamnar dom?

Jag har sjalv tackat nej ett fleratal ganger under de senaste tva aren till att medverka i dessa svenska betalsidor som ploppat upp som svampar. De flesta av dessa har ju som bekant sjalvdott. Har aven fatt ett erbjudande fran en icke-svensk sida infor nasta NPB-sasong som jag ej tagit stallning till annu. Mig ror det inte i ryggen men jag kan tanka mig att andra rekare ed bra siffror kan kanna sig orattvist behandlade da de maste betala for tips fran folk "samma" sida.
Bra sagt tycker jag maddmaxx.

Tycker inte heller argumentet "behålla kompetensen här på sharps" är så bra.
Kommer det hålla?

Tycker mig känna stor risk för det som maddmaxx beskriver.

Och som nån sa: redan rörigt INNAN nått blivit klart...
Luckystrike släpper nått som inte är klart? Inte så seriöst av honom.

Och som vissa påpekat: tycker mig oxå det kändes som lite (förstå mig rätt nu) "mini-krig" mellan sharps och GB, var ett jävla tjaffs om att deras rekar släpptes här mm.

Och inom några veckor så ska dom "lyftas" över hit till sharps?
Jag säger INTE att det är dåligt, INGEN av oss vet ännu hur det blir.
Men jag fattar inte bara hur fort från "krig" till "kärlek" det gick

Och kraven som mars skrev ut, tror inte heller nån kan leva upp till dom.

När sharps startades så har jag för mig vissa sa att det skulle hållas här med bra folk, hållas cleant och snyggt från "idioter"

Men senare tycker jag mig ha fått uppfattning av att det jublats över att det bara fylls på med folk.

Jag har iaf haft känslan lite att: "fyll på med massor med folk så vi blir megastora och sen kanske saker kommer kosta"
För det HAR jublats av vissa när gränser på 3000 eller vad det är passerats.
Och jag minns i början när man var rädd att man inte skulle få vara med på sharps för att någon (inga namn nämnda) sa nått i stil med att vi funderar på att stänga vissa forumdelar för folk och låta dem "bra" endast vara där.

Typ nått sånt..

Jag har väääääldigt gärna fel. Så bara ge mig en örfil och rätta mig

Nu avvaktar jag och ser vad som händer.
frages är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat