Visa ett inlägg
Gammal 2010-01-25, 18:31   #12
Mare Nostrum

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 0
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kiwid10 Visa inlägg
Jag tror inte ST Louis vinner (enbart för att gå emot ) Calgary är ett bättre lag i grunden och Calgary har haft ett par extra vilodagar medans ST Louis är inne i ett tufft matchande med 4e matchen på 5 dagar!!

Tror det kan vara bra läge för att det äntligen skall lossna för Calgary, om inte annat så får väl Kiprusof Spika igen där bak, vilket han är fullt kapabel till....

Men jag skall kolla upp lite mera innan jag spelar på dom....

Men lite att tänka på innan ni går in på ST Louis..

Lycka till med er spel idag/natt
Hmm, nu blev jag lite osäker. Håller med om ditt resonemang delvis. Calgary ett i grunden bättre lag och inatt är ett bra tillfälle för en vändning av den negativa trenden. Dock gillar jag att lira på trend istället för trendbrott och det kör jag antagligen på även i natt! 3.25 PK/2.40 ML är ändå spelvärt. St.Louis som har 13-7-4 på bortais under säsongen och OK form (5 vinster 5 förluster). Calgary som har 6 raka förluster och 5 raka hemmaförluster, borde kunna bli ett 14e bortaoffer.. Gällande det faktum att Calgary har fått några fler dagars vila än St.Louis, kan det mycket väl hända att de är lite tröga, medans St.Louis som är "inne i det" bara kör på..!

Vi får se =)
Mare Nostrum är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat