Visa ett inlägg
Gammal 2022-01-05, 22:37   #9
Gotland
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 930
Sharp$: 6369
Standard

Har nu fått svar från både från avdelningen för säkerhet och kvalitet (SOK) samt kundtjänst.

Två vitt skilda svar där kundtjänst fortsatt är ute och cyklar medan SOK har stenkoll.
Har blivit lovad återbetalning av spelet men inte sett några slantar än.

Är det fler drabbade här inne så hör av er till mig så kanske jag kan bistå med info kring "rätt" kontaktväg i detta fall.

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Gotland den 2022-01-05 klockan 22:45. Anledning: stavfel
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat