Citat:
Ursprungligen postat av Gotland
Har nu fått svar från både från avdelningen för säkerhet och kvalitet (SOK) samt kundtjänst.
Två vitt skilda svar där kundtjänst fortsatt är ute och cyklar medan SOK har stenkoll.
Har blivit lovad återbetalning av spelet men inte sett några slantar än.
Är det fler drabbade här inne så hör av er till mig så kanske jag kan bistå med info kring "rätt" kontaktväg i detta fall.

|
Mycket glädjande att SOK har stenkoll i den här frågan. Det har inte varit min upplevelse av dem genom årens lopp.
Jag fick följande meddelande av chefen för hästspel, Nicklas Jonsson.
"Jag hittar inte mitt inlogg till Sharps så kunde inte svara men du kan ju hälsa att vi har identifierat de kunder som drabbats och tagit beslut om att återbetala de insatserna. Om det inte än är gjort så kommer det ske i närtid. Och är det någon som upplever att de inte fått någon hantering så kan de höra av sig till mig."
Dvs, skriv till
[email protected] om ni anser att ni inte fått allt ni anser ha rätt till.