Citat:
Ursprungligen postat av RobinD
Jag har rätt bra koll på vart jag underpresterat och vart jag haft "otur". I Holland än så länge så har jag inte hittat tillräckligt bra spel, det är nog inte svårare än så. Även om många stolpe ut förekommit så skyller jag inte på något och filtrerar ofta mina spel i efterhand för att hitta trender att bygga vidare på.
Säsongen är fortfarande ung och 9u är inte mycket att hämta igen om man tänker efter.
Det ska nog gå till slut hoppas jag.
Edit: med tanke på att jag spelat seriöst sedan december 2009 och egentligen inte rekat och fört stats ordentligt sedan sharps öppnade så är jag väldigt nöjd med vad jag presterat hittils.
Jag är plus på egna spel i över ett års tid. Små summor javisst, men plus är plus. Belgien har jag ju ROI på över 110% sett över ~100-150 spel så där måste jag ju göra något rätt. Kan inte enbart vara tur.
|
Tror också du kan fixa bra plus i Holland. Inte tillräckligt med spel för att avgöra ännu även om Belgien går bättre.
Jag ligger back en del på Brasilien i mitt sheet och där har jag bäst resultat totalt under de 2 senaste åren i hela Sydamerika. Däremot har jag 100% träff på Mexiko som jag börjat spela på nyligen men 6 spel säger inte så mycket så lär svänga i båda länderna.