Visa ett inlägg
Gammal 2022-01-06, 20:38   #8
bosseguldheden

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4521

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Grundidéer till Mantorp:

Avd 1:
Var inne på 7 CHESTNUT BOJJE på nyårsafton. Galopperade då, men jag chansar igen. Det är fränt att spika i avd 1 där många har fetmålat. Gillar lång distans och chefen i sulkyn nu. Tackar inte nej till nån strykning innanför.

Avd 2:
1:an i volt, alltid; 1 OPTIMUM BANKROBBER. Haugstad är ingen av mina favoriter men principer är principer i V75. Dessutom tar jag de två Oskar-hästarna. Jag är uppmärksam på om flera hästar har samma för- eller efternamn i ett lopp. Jag tycker ofta nån av dem vinner i såna fall. Ovetenskapligt - bara en känsla jag fått.

Avd 3:
Här är det fyra hästar som det spelas på och jag väljer att spika en av dem; 4 SNOWSTORM HANOVER. Jag har på känn att vinsten ligger nära nu.

Avd 4:
Här får det bli ett hederligt lås på två kusar. 4 ARIANE SUMMIT och 8 DREAM OF MONEYD.E.

Avd 5:
3,4,5 får räcka. Nån av dem borde ta detta kortlopp,

Avd 6:
Ännu ett lås: 7 KIRSI BOKO och 11 DONNA SUMMER.

Avd 7:
4 SWEETMAN är väl bäst och tänkbar spik. Men det här kan bli tjuv- och rackarkört så jag tar med 2 FOUR GUYS DREAM som kanske inte vill släppa. Blir det tufft kört där så kan Bergh profitera med 1 INNOVATION LOVE.

Jag har några ettor i volt som ska med men jag avvaktar en del info. Sen vill jag kolla upp Travsnack med Sharps och Jens Sjödén innan jag börjar fila på detaljerna.

Senast redigerad av bosseguldheden den 2022-01-06 klockan 20:47.
bosseguldheden är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat