Citat:
Ursprungligen postat av Galten
Hej,
Jag har startat ett lag på ATG Tillsammans med lite släkt och vänner och jag använder Jokersystemet. Finns det något sätt för de som inte har Jokersystemet att följa hur det går?
|
Jag använder inte Jokersystemet själv, men följande står att läsa på nätet:
Hur använder jag Jokersystemet till att spela på "ATG Tillsammans"?
På ATG Tillsammans måste du först och främst välja "Ladda upp fil" istället för det förvalda "Fyll i kupong" när du aktiverar din omgång. När du sedan ska lämna in ditt system från Joker trycker du på "Spela", följt av "Via ATG Tillsammans". Du länkas nu till ATG Tillsammans där du blir ombedd att välja lag som spelet ska lämnas in för. Därefter följer du instruktionerna från ATG.
För att visa dina lagkamrater hur systemet är uppbyggt, samt för att de ska ha möjlighet att följa systemet lopp för lopp, rekommenderar vi dig att kopiera in länken från ”Dela ditt spel” i kommentarsfältet på ATG Tillsammans. Du får fram delningslänken via menyn som finns under ditt systemnamn i Jokersystemet. När dina lagkamrater öppnar länken kan de trycka på ”Översikt” för att se hur systemet är uppbyggt, samt ”Visa resultat” för att följa systemet lopp för lopp.