Visa ett inlägg
Gammal 2022-01-15, 12:20   #15
mackpeter

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

De tre senaste V75-omgångarna har bolagssystemet haft sex rätt och delat ut drygt 5'. Idag är det dags att slå en sjua.

1) 1 r7-8 (1 har vunnit 12 av 13 starter från ledningen. Erfarne proffskusken Ulf O vänder bort startfållan och tar ledningen Han har valt att köra 1 och inte tredjefavoriten 8. SoS och vi inleder med en spik till 27 %)

2) 3,7,10,13,15 r8-5 (jag är rudis på kallblod och streckar favoriterna plus min favoritkusk Erik)

3) 3 r7-12 (min gamle tränare och vän KG Holgersson sa alltid. När din häst kommer ut på tävlingsbanan vet han vilka kamrater han kan slå och inte och bestämmer sig för att kämpa eller ge upp. Milligan's School är en intelligent häst och ser, att detta gäng slår han alla dar i veckan. SoS och spik)

4) 1,8,9,10,12,13 r11-15 (Westholm hissar varningsflagg för den stora favoriten trots springspår, bra distans och kommer från fyra raka segrar. Jag varnar för ostreckade 9, som sett fin ut med byngliga lopp ett tag. Gardera rejält)

5) 2,3,4,7,9 r12-6 (3 satt inlåst i vinnarhålet senast i V75-finalen. Han blir min vinnare här och spik på top 7. Favoriten 2 trivdes inte riktigt med isbana senast men gjorde ändå bra ifrån sig från dåligt spår. 4 är ständigt hårt betrodd och trivs på den korta distansen. Känns blöt sista biten mot mål. Hemmahästen 9 kan få en vilsam resa och få lucka till slut. 7 är ett lyxstreck)

6) 1,4,5,8,11 r9-2 (stayerloppet är en svår nöt. 5 är alltid hårt uppskruten och betrodd. Får bli min förstahäst med Erik. Favoriten 4 återkommer efter ett halvårs uppehåll. Form? Finske 11 kommer med fyra raka vinster i mediokra sällskap. Berghtränade 1 är urstark men starttrög som en fullastad oljetanker. Bortglömde 8 ser stark ut)

7) 3,5,9,10 r8-6 (klasskillnad mellan de tävlande. Streckar de fyra favoriterna)

Kostar 1500 kronor. Ingen jackpot idag. Lycka till!!
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat