Visa ett inlägg
Gammal 2022-01-31, 00:57   #64
HP

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 64
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Känns ju sådär att spela poolspel hos en arrangör som ”hittar” några extra vinnade rader efter sista avdelningen gått imål…

Hur oseriöst som helst.

Är inte alla system via filer från Norge registrerade innan spelstopp ska det f@#n inte läggas till rader efter spelstopp. Helt Horribelt att det har skett.

Nu hittades 3 extra vinnande rader.

Borde det inte vara betydligt vanligare att de ”hittar” 1 000 torsksystem som ska läggas till och utdelningen HÖJS i efterhand?

Kanske inte är någon slump att utländska system vinner storvinster vid Burstfinaler med miljonutdelningar…

Läggs de till i efterhand så
Det jag tycker är märkligt är att dessa funna system inte påverkar omsättningen (som du också är inne på).
Omsättnigen och totalvinsten/utdelningen är ju det samma, före och efter hittandet av vinsterna, så vinnarkupongerna måste ju finnas hos ATG, redan när de räknar ut preliminären.
Jag skulle också kunna tänka mig att antalet vinstrader från Norge 3,15 av 8,15, är större än förhållandet omsättning från Norge mot omsättningen från Sverige. Men säkert så att norrmännen är bättre på att spela på Vincennes, än svenskarna.

/HP
HP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat