Visa ett inlägg
Gammal 2022-02-07, 00:07   #36
ExtremtRik
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 242
Sharp$: 2990
Standard

Beklagar att jag valde fel på Leicester.
Tyckte inte att där borde vara någon motivationsbrist på dem eller att de skulle spela enbart med reserver. Det gjorde de väl inte heller men hursomhelst var Nottingham bara bäst idag.

Chansningen att ta bort Bournemouth som 86% (sedermera 83%) slog väl ut fast man skulle förstås skippat Henkes "rensarkryss" och spikat 2an till 4% istället för X2...

Nåväl, jag kommer fortsätta att chansa när det är läge och ser gärna lite mer i kassan utan att man spelar sönder sig själv på tipsen, så ofta kan man inte räkna med att vinna och där är även andra spel man vill vara med på

Så.... jag bjuder härmed in fler deltagare, max 20 kan vi vara och vi är 17 varav några går att "kasta ut" då de inte medverkat på ett tag. Det gör jag vid behov.

Välkomna att deltaga i detta Jackpotbolag!
Nästa spel blir förmodligen på lördag, jag försöker att öppna senast dagen innan omgången.

https://spela.svenskaspel.se/spela-t...8-8fa66dd41958

Insatsen är 50kr med (nästan)valfritt antal delar på Europatipsomgångar och 100 kr på Stryktipset, anledningen är att jag tänker mig att så småningom göra större system än 2500 kr vilket blir max om delarna kostar 50 kr då man kan sälja 50 st (Svenska Spels begränsning).

På stryket brukar vi komma upp i 1100-1500 kr totalt och på Europatipset 700-1200 som det är nu men tanken är att dubbla den insatsen så att droppen i havet som vi satsar blir lite större.

.

Senast redigerad av ExtremtRik den 2022-02-07 klockan 00:11.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat