Jag funderade på om jag skulle lyfta fram dessa också och jag tycker att de förtjänar att nämnas här.
Wolves - Arsenal
Wolves ÖVER 4.5 hörnor, 2u till 1.85 @ Bwin
Wolves har fått exakt 5 hörnor i alla hemmamatcher, utom i en då man fick 8. Man skapar i snitt 5.6 hörnor hemma.
Arsenal har släppt till minst 5 hörnor i alla bortamatcher, utom i en då Blackburn bara lyckades skapa 4st. Man släpper till så mycket som 8 hörnor i snitt.
Borde väl stå i 1.50 kanske.
Wigan - Liverpool
UNDER 10.0 hörnor, 2u till 1.80 @ Bet365
Wigan skapar i snitt 3.6 hörnor och släpper till i snitt 1.5 hörna per hemmamatch. Totalt snitt 5.1 mao. Liverpool skapar i snitt 3.8 hörnor borta och släpper till i snitt 4.8, totalt snitt 8.6 hörnor för dem.
Alla hemmamatcher har gått under 10 hörnor för Wigan iår, utom en gång då det blev exakt 10 hörnor. Alla bortamatcher för Liverpool har gått under, utom en då det blev 15 hörnor.
Håller dock ner insatsen på båda spelen då det kan vara dags för ett trendbrott, men båda oddsen är väldigt spelvärda.
Denna länk finns numera även med i länksamling här, så innan ni ryggar eller vill hitta egna spel kolla gärna in
http://www.simplesoccerstats.com/MiniConsole.html där det finns riktigt bra statistik på hörnor och kort.
Förra gången jag rekade många hörnspel så satte jag 3/8 eller liknande... var en hörna ifrån på tre av spelen, men huvudreken satt iallafall till 2.60. Det vill jag absolut inte upprepa så ska bli mer selektiv med spelen nu. Blir ju personligen ofta över 10 objekt per helg så försöker bara reka de absolut bästa.
God spellycka!