Visa ett inlägg
Gammal 2022-02-20, 15:53   #20
travanalys

Reg.datum: okt 2016
Sharp$: 284
Standard

Lite sent in till denna omgång men v4/v3 finns ju kvar.

Enjoys Wifi har jag trott på hela säsongen och senaste två har segrarna äntligen börjat komma. Ser väldigt fin ut för dagen och får bli nyckeln till mina spel idag. Kanske provar en liten komb med Maxi och Enge Kevin bakom om allt verkar bra. Salmelas kuse storfavorit men känns som han är bäst i spets eller dödens och lär kosta om han ska hitta dit idag.

Dante är storfavorit men känns inte helt stabil i voltstart och jag tror inte på någon snabbstart. Tidigast bakom är kanske Lexington även om han var lite sämre senast och har fått vila 1,5 månad. Oleander Face och Jetline är två isbaneälskande rysare.

Jack MR känns svår att sätta in i första starten på isbana, givetvis tidig om ha klarar banan. Nygaards Solan var överraskande bra senast och har ett perfekt läge. Philip är mycket fartfylld men osäker, trolig vinnare felfri. Storspjuver fick sen lucka med tuffare hästar senast, den bör nog absolut passas.

Spelar man flerbong kanske man även går på favoriten i v4-1 som jag tycker sett väldigt fin ut i Finland.
travanalys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat