Några skoryck som jag kollade lite på:
Stabilizer 7 procent i avd 1: barfota runt om och jänkarvagn . Bara gått så maxat en gång. I Augusti i fjor i Östersund. Fin häst som vann det loppet. Öppnade som en ångvält . Ulf O gav den sedan ett fint lopp men inget jätteintryck på upploppet. Tävlat i monte på slutet och vissa kan ju tända till av det . Men inte fått någon jättefeeling för den ändå trots den maxade utrustningen.
Philip Ess avd 3: tävlar alltid barfota när det är tillåtet men har ju inte varit det på tre månader. Kan bli en nytändning kanske men barfota annars hästens normala balans. Har för mig att den kan öppna . Känns mest som ett platsbud men ändå ingen supersensation om den skulle vinna.
ZeroZeroSette i avd 5: känns som tvåprocentare klart intressant. Tävlat barfota runt om en gång och vann då. Idag jänkarvagn och kombinationen barfota runt om och bike har den aldrig tävlat innan. Satt dessutom fast utan fritt senast. Svår kusk att räkna på dock.
Thats It avd 8: När Claes Svensson rycker skorna på sina hästar nästan garanti för förbättrad prestation. Blir säkert så även idag och han tror själv också på rejäl barfotaeffekt. Stort betaltjänstskrik vad jag kan se. Oddset sådär. Såg att svenska spel nyss betalade 3,20 i v odds.
Inget superhett spelmässigt på dagens skoryck men den i avd 5 skulle rensa rejält om det ger en riktigt positiv effekt med barfota och bike.
Lycka till !
Lycka till ,
|