Visa ett inlägg
Gammal 2022-03-05, 22:43   #103
travanalys

Reg.datum: okt 2016
Sharp$: 258
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Närmare ensam har jag faktiskt aldrig varit.

Don Dahle och jag försöker bygga ihop våra tankar på denna lapp varje vecka men idag är han i USA och hade lite dålig uppkoppling. Han lyckades i alla fall få mig att ändra till spik på WhoWho (som jag tänkt gadda) och vi enades snabbt kring andraspiken.

Det han inte såg var att jag dissat Crebas i första till förmån för tre andra skrällar... Vi grämer ihjäl oss nu men får vara nöjda med tröstslanten på 98.000:-

Il Forte fick plats som sista streck i öppet lopp och Enzo åkte med efter ditt inlägg här Travanalys!

Det finns många här inne vars kunnande jag respekterar enormt (du är en av de allra vassate!) och jag gillade ditt loppscenario. Så bred gardering där var givet och då stod det tidigt klart att Enzo skulle med! Så stort tack för den!

Nåväl, trav är trav. Ett maraton. Ingen sprint!

Vi kämpar vidare i butiken. Jag har lilla Goda öppet imorgon och vi tuffar på med V86 och V75 i sakta gemak. Inga varvningar!

Välkomna ombord!

Ja, närmare än så är svårt att komma. Hade varit riktigt kul om jag hade haft en liten, liten påverkan på ett system som tog hela v75-potten. Det hade man kunnat skryta om hela livet utan att ens varit med på systemet. Och utan att egentligen ha rätt i loppscenariot då Sandsjöns hamnade fjärde invändigt och inte rygg ledaren. Men det var också tur det, för det löste sig ju perfekt sedan.

Kan tycka att det är märkligt att ingen klarade alla rätt, när dagens storfavorit vinner, och sedan ytterligare en favorit och inga helt otänkbara vinnare i övrigt. Il forte då, men den hade du ju med... Skrev fel på en bong i torsdags som kostade över fyra lax. Kan tycka att jag borde skrivit fel idag också för att det skulle jämna ut sig. Att fylla i häst 6 i andra istället för 3.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+50)
travanalys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat