Visa ett inlägg
Gammal 2010-11-10, 19:25   #26
Moffegrev

Moffegrevs avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 1nce Visa inlägg
Är det nån som har analyserat dessa?

Rob Kimmons - Kyle Noke
Alexandre Ferreira - Vladimir Matyushenko
Carlos Eduardo Rocha - Kris Mccray
Mark Scanlon - Pascal Krauss
Har inte analyserat matchen direkt, utan mest kollat upp Carlos Eduardo Rocha, och ser att han har spöat en hel del tyska nobodys. Verkar mestadels som om han har slagit tyskar, och mma är en riktigt liten sport i Tyskland som inte riktigt har fått den uppmärksamhet den rimligtvis förtjänar.

Men, kollar lite youtubevideos på honom nu, och har kollat upp honom på Wikipedia. Brasse som är obesegrad, och vunnit alla utom en match på submission (dock går matcher i Tyskland i princip uteslutande i ring, vilket förenklar för submissionkillar). Dock verkar han rätt slick på marken.

ChrismcGray (stavning?) är killen som jag anser halkade lite in på ett bananskal via TUF. Han var fan inte speciellt bra, utan såg rätt långsam och seg ut, och blev dessutom utstrypt av Court McGee.

Min mening är att McCray är en sopa, och att han knappast håller ufc-klass, och kommer bli utkickad rätt snart. Ett bet på Carlos känns givet, dock relativt litet för att testa vattnet. Vi vet helt enkelt för lite om honom.

Men jag testar en 3u på honom iaf.
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat