Preliminär rad klar på ordinarie ställe när det är V75! Vill du vara med men vet inte var skicka PM...
Mina drag och viktigaste tankar idag är följande...
13 Amazing Warrior i första är en tänkbar chansspik och således solklart streck i inledningen! Som den kan gå och som den svarar på norsken! Tror Untersteiner får problem med ovalen och om den går felfritt så får den vara bra för att stå emot krigaren på speed!
Två lopp i kroppen på formstallet Perssons 10 Global Bodyguard till 11% i andra! Se upp! Den här tror jag har god chans idag!
Formstallet Persson sa jag.... En av dagens bästa outsiders är 8 Mad Princess i fjärde avdelningen! SJUKT att den endast är streckad på 4%... Den har det tisslats och tasslats om en tid nu och satt fast senast! Man vinner ju med allt nu och den här kan ta det! Ett måstestreck på varje seriös kupong!
Trehästarslås i sista till låga procent! 3 Porthos Race med lopp i kroppen och träningsrapporter i dur! Kan bara mosa packet och vinna med halva till otroliga 2%! 3 Hulken Sisu tränar också bra. Spås få problem med banan men bra spår och det här är ett monster! Hög klass! 5 Mikkel H.R. bombar till spets och om den får bestämma kan det gå! 5% är galet lite!
Lycka till alla!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|