2-2 idag. Lite miniplus iom 3.5u p Fener i 1:st QT. Kan även säga att jag hade 2 lir i Schweiz som gick in, vilka jag denna gång inte valde att bokföra i Sharps sheet. Iom med att maxlimit är låg på pinny (dryga 400 sek ngnting), och spread såväl som odds drar iväg efter ett eller två bet, så valde jag denna gång att inte lägga ut dessa. Idag vann lagen jag spelat på med garanti över spreaden förvisso, men det är ju inte alltid det händer. Vill inte lägga ut lir som är som hamnar över den spread jag lägger efter några få maxbet. Frågan är vad ni (få) vill som ryggar? Ska jag lägga ut spelen iaf eller inte? Har ju gjort det förut, men insett att det kanske inte är så kul att få ett lir i handen som enbart jag och en eller två till kan lira på till samma spread. Å andra sidan är det samma sak i svenska basketligan samt BBL England. Förvisso finns bolag som tar högre maxlimits men till sämre odds än pinny. Vad är bäst att göra?
|