Två drag
Avd 2) 9 Joy Alissa gynnas av voltstart. Vann från tillägg på kort distans i slutet av November på 11,9! Har härdats i tuffa sällskap och har nu två lopp i kroppen och har gått framåt för varje start. Toppformen är nära nu.
1 Succession står 20 meter före och även om Örjan kanske inte spetsar direkt så är det bara 6 hästar på startvolten så jag tror knappast att Örjan blir fast utan kan köra fram och överta ledningen. Såg fin ut sist och levererade stark avslutning efter att Örjan kört väldigt defensivt första varvet. Kan bli svårslagen men jag tror Joy Alissa kan plocka ner Succession om Tobbe får närkontakt med ledande Succession över upploppet.
Tvillingen 1-9 till 20ggr ?
Avd 7) 8 Cicero T.G såg ruskigt fin ut sist när han vann på 12.0 över full distans.
Vi kan våra Svenska hästar och alla vet var Unico Broline och Phoenix Photo kan. Men Cicero T.G kan var ännu bättre! Kretsen kring hästen siktar på Oslo Grand Prix.
Då Phoenix är bortlottad mer eller mindre så tror jag loppet står emellan 6 Unico Broline och 8 Cicero T.G. Den tvillingen ger nog inte mer än 5-6 ggr men ett kombspel på 8-6 till 15? ggr är det roliga spelet
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|