Citat:
Ursprungligen postat av Basse
Dagens Diss
avd4) 5 King Kong verkar blir dagens skrik
Kan någon som sett hästens årsdebut ärligt säga att det var ett ”nästagångsintryck”???
Vart frånåkt i positionen tredje utvändigt. Kan inte få det till annat än att det var ett riktigt ” spela för i helvete inte den hästen nästagångsintryck”
Ser till min förvåning att King Kong tippas både av folk som tar betalt för sina tips men också av Nettavisen.
De kan inte ha tippat hästen på senaste intrycket och inte heller stallform. 21 raka utan vinst för stall Kim Eriksson.
Tar för givet att Lajven som vanligt hjälper till att Haussa King Kongs Vinstchanser på de i vanlig ordning råkar hitta betaltjänsternas drag och låtsas ha tänkt själva.
|
Jag har inte med King Kong på 6 hästar. Men sedan läser jag aldrig tips heller. Om storfavoriten torskar vill man ju ha skräll där och inte den usla andrahandaren. Men det är klart, förra året vann King Kong i andra starten efter vila efter en tveksam prestation i första starten. Så förmodligen stenklar alltså, men jag orkar inte strecka den. Blir det rejäl överpace får man nog inte glömma Olimp med Björn upp.