Visa ett inlägg
Gammal 2022-06-11, 07:12   #14
Cicikor

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1128
Standard

V75-1
A: 7-3 B: 4-2-10-6-5-1 C: 11-9-8
Spets/Analys: Global Bookmaker tar spets och sedan kommer Magnus välja att köra där eller släppa till Amornero Roc som det finns en risk att han släpper till pågrund av att han vill säkra framtida jobb. Men känslan säger ändå att han kör i ledningen för att han för hög vinnarskalle. Örjan är Örjan och han kommer vilja ha dödens och styra loppet därifrån. Jag tror det finns en stor risk att loppet sedan är låst på dessa och att det inte blir så mycket körning efter det. Tänkbart lås för den som vågar. Annars bakom är det öppet så ta både A och B hästarna. Bästa skrällen är 4 och 2.

V75-2
A: 9-14-8-5-7-3-1 B: 13-12-10-2-4 C: 15-6-11
Spets/Analys: Lq Vidde till spets eller så kommer Kalmar, Norrlands Scott sitta där. Jämnt kallblodslopp där det är svårt att säga exakt vem som får det bästa loppet. Flera med chans och jag tror man sitter säkert med A gruppen som man behöver ha alla. Bästa skrällen är Lome Storm som är helt tappad på strecken. VARNING!

V75-3
A: 5 B: 2-7-1-4-3-9 C: 10-6-8-11
Spets/Analys: 1 till spets och det kommer bli släpp när det är så fina hästar och man siktar på att gå ut nästa vecka i Boden. Jag tror då att det står mellan 2,4,5 till ledningen där jag tror både 2 och 4 vill hålla ledningen men jag tror 1 bara vill släppa till 5. Så därför blir jag inte förvånad om det blir lite körning först mellan 1 och 2 där sedan 2 ger upp och då kommer 5an och får överta. Bra chans från ledningen och kan vinna från alla positioner. Bra spik. Annars bästa skrällen är 2 ifall den får ta ledningen eller 7 Cab Frontline som kan spurta vasst över det långa upploppet.

V75-4
A: 3 B: 13-12-7-6-10-1-4-2-15-14 C: 5-11-9
Spets/Analys: 2 och 5 ser ut att göra upp om ledningen men här tror jag alla vill släppa till 3 om inte någon av de på bakspår är snabba fram för att försöka överta. Det troliga är att 3 sitter i ledningen och då är det en bra favorit som ska vinna. Spik med risk för startgalopp. 80/20% på galopp vs inte. Så håller den sig under 80% tycker jag det är en bra spik. Kommer nog tryckas ned av många experter så den kommer sjunka under lördagen. Bästa skrällen annars är 7, 6 och 10 som ser väldigt intressant ut med barfota och bike. VARNING! Krävs många om man inte spikar
Cicikor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat