Visa ett inlägg
Gammal 2022-06-18, 07:05   #9
Cicikor
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 131
Sharp$: 1026
Standard

Gratis analys av V75-2. 3 raka 7or och går mot fjärde raka.

A: 13 B: 6-11-10-7-12 C: 15-5-4-3-8 D: 2-1-9

Spets/Analys: 7 Torpa Pål öppnar snabbast från start och sitter tidigt i ledningen. Har vunnit ett liknande v75-lopp som skräll. Tränaren är dock tveksam på formen och min gissning är att man släpper fram 6 Källsjöviking till ledning, som har siktat mot det här loppet. Både 2 Harry Växus och 3 Mietor är också tänkbara ledare från start. Man ska inte heller räkna bort 13 Tangen Frikk, som lär ha respekt med sig här. Tyvärr har den haft en tendens att galoppera, men nu när Ulf sitter upp så tror jag att det är stor chans på säker avgång. Spik för den som vågar chansa och hoppas på att den inte galopperar.

Om man vill gardera sig så tror jag även på 6 Källsjöviking från spets. 11 Buska Blyg och 12 Lome Storm, även om det är hög galopprisk igen. Varnade för den förra veckan och då blev det galopp. 10 Forsspärla är intressant nu med Erik Adielsson som kusk, och även om den är ensamt sto så kan det bli en bra spurt. Skrällen som jag inte vill missa är 7,Torpa Pål från rygg på ledaren. Har man skrällt en gång tidigare så kan man göra det igen. Jag är inte säker på att det räcker med A och B gruppen och den som har råd fortsätter lite till.

Bästa skrällen: 6 Källsjöviking och 7 Torpa Pål.

Heta ändringar: 6 Källsjöviking ny-gammalt bett.

Senast redigerad av Lazlo den 2022-06-18 klockan 09:08. Anledning: Reklam
Cicikor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat