Visa ett inlägg
Gammal 2022-06-18, 19:16   #53
Juicemaister
 
Reg.datum: okt 2021
Inlägg: 7
Sharp$: 409
Standard

TLDR


Citat:
Ursprungligen postat av Juicemaister Visa inlägg
75-1 Tror Sandra bara vinner från spets, men är lite rädd för 4 Just Celebration. Kioskvältaren är 10 Inspector.

75-2 Tror 13 Tangen Frikk är klar här. 6 Källsjöviking kan ramla under från spets. Rygg på ledaren 7 Torpa Pål kan vara jätteskrällen här.

75-3 Spets och slut på 2 Henry Flyer Sisu. Måste dock ha med 9 Leave Your Sox on och 10 Djokovic. Luktar lite överpace här. Skulle inte glömma 8 Gooner heller.

75-4 Alla kommer måla här. Jag med. Första hästen 14 Ava. Ta med 3 No Beer drinker och 6 Anthem.

75-5 Spik på 6 Frozen A.F. Jag ger 45% vinstchans för ekipaget. Om du vill gardera, då får du tar alla. 10 Bosse Bee är superspeedig med ett lopp på rulle.

75-6 Tror mycket på 1 Black and Quick här, luktar spets och slut. Men omgångengs överlägset mest underspelad häst är 3 Jim Terry. Går bra från rygg, men kan också sitta i spets. 4 Polar Operation är väl lite för bortglömd.

75-7 Försöker fälla favoriten här, om än kanske onödigt. Tar med 5 hästar. Varför inte Mindyourvalue WF från ledning?
Spik på; Tangen Frikk och Frozen AF

A-hästar; Devils Tongue , Don Fanucci Zet (1/2)

Utgångshästar; Henry Flyer Sisu, Ava, Black and Quick (1/3).

Ps: Första gången jag kör annorlunda från min basic setup (Vilket jag tycker är det bästa); alaltså en spik, 1-2 a-hästar, 1-5 b-hästar, 0-1 c-hästar och 1-4 d-hästar.
Juicemaister är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat