Ämne: NBA Mot 13/11
Visa ett inlägg
Gammal 2010-11-12, 22:55   #17
Storchen

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fuzzy Dunlop Visa inlägg
No more Mr Hitler then Eddie

Tänkte spela Magic 1H då Kleiza verkar saknas för mina Raps inatt och då blir det inte kul mot Magics frontcourt men verkar som jag var sen på det Magic 1H -8,Fuck off!. Too much points even for Craptors!

Gillar Sixers +9.5,alltid ett jobbigt lag att spela på men borde ändå inte vara mer än +7 imo. Hawks 1H -2 ser bra ut också.
Hey Bro!

Finns Magic 1Half -7,5 @ 1,93 Betsson än.
Raps har inget svar alls på D12 inside. R. Evans lär nog ta ner sina brädor men han är Raps överlägset bästa rebounder och går nog max 30 min samt att det finns två mosnter till i Magic förutom D12 i form av Gortat och Bass som är riktigt stora under korgen och även scorar vilket inte Evans gör. Bargnani lär få slita bör hamna runt 20+p men Jarret Jack har ingen lätt matchup mot Jameer Nelson heller och kan inte se att detta kommer räcka mot ett av NBA´s bästa 1Half lag speciellt inte på besök i Orlando.
Inte bra för mina Redhats i NBA Fantasyn att Kleisa är out idag heller men tror att detta kan bli en blowout och tror på 15-20p upp för Magic i HT
Magics 3p skytte var dock under första 1,5Q senast riktigt risigt innan primadonnan Carter kom igång men man rushade ändå iväg till en 10p ledning i HT mot ett B2B Jazz på en HT spread på -5,5 och -6 på flesta books.

Storchen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat