Visa ett inlägg
Gammal 2022-06-25, 12:08   #1
bosseguldheden
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 625
Sharp$: 2896


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

v75 Kalmar 26 juni


Då var det häst igen!


Avd 1:
2 OSKAR RUN är en av mina "följehästar" så den måste med. Blir nog
inte ens favorit. 9 ROSSI GARLINE är en intressant långlubbare från
Flemming Jensen. Lär köras offensivt av Erik. Han vann med den över långt från bakspår i april. Sen vill jag ogärna släppa principen att ALLTID ha med ettan i voltstart, så 1 BARONICI JET streckar jag utan ytterligare motivering.

Avd 2:
5 PALMYRA är mitt enda streck än så länge. Stallform, spår och distans skriker Spiiiik! Men jag läser nogsamt övriga tränares kommentarer när de dyker upp. Det kan ju finnas spelvärde i att gardera en förmodad jättefavorit som bara har 25 i segerprocent i år.

Avd 3:
Mitt förstastreck spontant, 1 ICELAND FALLS. Här kan bli många innan pennan kallnat.

Avd 4:
1 WHISPERING HILLS på spåret men även på Björn. Han borde ju börja vinna snart. 13% segrar efter halva året? Men det är väl nu hans säsong börjar. Tar även med Björns andra häst, 8 COCO CHANEL EFFE. Sverigedebut nu. Men jag är alltid rädd för hästar som heter Effe!

Avd 5:
11 CHAMP LANE är i tokform och tänkbart spikförslag. Måste lyssna in en del intervjuer (eller varför inte idéer från Sharps) innan jag tar ställning.

Avd 6:
Är det här det ska skrälla? Jag har inte kryssat för Walmanns häst men annars har jag alla bakom vingen 1-8. Men det kanske inte räcker? Äckligt att utelämna en sån som Click Bait. Men man får chansa ibland.

Avd 7:
En Effe till! Den här gången spikar jag! 11 CHARLIEBROWN EFFE skrämmer sig till vinst!
bosseguldheden är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat