Visa ett inlägg
Gammal 2022-07-01, 16:23   #1
bosseguldheden

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4115

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

V75 Eskilstuna 2 juli

En liten lapp får lämnas in trots att det är finaler, vilket inte roar mig lika mycket som ordinarie försöksomgångar.

Avd 1:
Feglås på 3 L.A. BOKO och 5 BORN TO RUN. "Lagen" säger ju att man ska välja EN av dem i ett sådant läge. Vi får se om jag kan bli påverkad av någon här .

Avd 2:
Jag litar på att Björn får tummen ur nu och spikar 2 AGASSI BROLINE. Han borde väl ta hem detta, trots dubbelhakorna?

Avd 3:
Treåriga ston och 1 miljon i förstapris. Här satsas det nog lite extra från olika håll. 3 ERIANN tar jag bara på det faktum att Örjan/Redén och miljonvinst ofta ger utdelning (för Örjan(Redén). 4 HOLLY GO LIGHTLY känns svår att gå förbi efter att Björn spikat sig själv. 5 HALLEY WANIA är en av mina skrällar. Första barfota på en treåring kan ge oanade effekter. 9 KAYLA WESTWOOD kör oxå första barfota och har ju toppform. Sen toppar jag med en riktig kioskvältar; 12 SPARVEN. Första barfota även där.

Avd 4:
Nu lugnar jag ner mig med en cool spik som inte är favorit. 5 GARDNER SHAW håller jag högt. Har varit duktig från småjobbiga lägen och nu är det upplagt för uppvisning.

Avd 5:
3 BORUPS TORNADO gör alltid bra lopp och har fått bra läge och Ulf tillbaka i sulkyn. 10 PARKER är en som snart sätter dit den. Nu börjar även oddset vara tilltalande.

Avd 6:
5 PURE ATLAS. Örjan och prissumma på en miljon igen. Vad ska du ha alla pengar till? Men här finns ett motbud. 9 NUZZLE´EM. Båth/Adielsson i unghästlopp med mycket pengar får man passa.

Avd 7:
Äntligen ett annorlunda lopp. Voltstart och över tre kilometer. Vardagsmat för 14 SELECTED NEWS som dessutom har hemmabana. 1 BLOBAL LOVER åker med på spåret. Har bra form! 2 SANTOS DE CASTELLA ute efter recansch från Harper´s.

Ja, en liten början på ett system för 60kr. Jag kanske t o m stannar där!
Om inte Jens eller övriga kommer med något uppseendeväckande.

Senast redigerad av bosseguldheden den 2022-07-01 klockan 16:26.
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat