Visa ett inlägg
Gammal 2022-07-04, 17:02   #1
Efterhandaren

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18774
Standard

Mantorp V64 4/7

Här kommer ett favoritbetonad allmänt filikrums angående lite avslagna måndags travet i väntan på torsdagens och lördagens härliga Halmstads trav.

Nurmos verkar trivas på Mantorp och skickar ner ett gäng vinstdugliga hästar och gamle slitaren Kontio ställer som vanligt upp samt även Junioren Lövdal.

V64 1) Undrar om inte Magnus sitter på leken med stallforms draget 1 Luca Viallo Boko ? Djuse hästen är ganska hårt betrodd men jag går emot. Övriga känns lite halvljumma.

V64 2) 3 Dynamite Eagra har ingen vacker rad men magkänslan är bra och dreamteamet Jepson / Martinsson är alltid intressant. Kan ta första vinsten om felfri.
8 Mellby Jupiter måste bevakas trots läget. Nurmos vässar upp med barfota och Jorma är inte blyg.
7 Massine är kanske hästen att slå ? Har gått bra tider i enkla gäng.

V64 3) 5 Vien Ici gillar jag skarpt och är en härlig 3% are.
2 Zacapa Grim är svårbedömd efter lite paus men har normalt hög grundkapacitet.

V64 4) 2 Livingstone och 6 Fango Jett sticker ut i ganska lågklassig församling.

V64 5) 8 Civilon är med rätta favorit. Jorma tuffar nog fram och övertar piken så småningom.
1 Locale Boko är väl en frontrunner ? Kan stå emot länge om Jorma får problem med resan.

V64 6) 3 Beawinner och 5 Indira Split känns som ett ganska stabilt lås.
Psst hittade en stänkare nämligen 4 Faith Trot som gör intressant debut hos Ebbinge. Skoryck direkt och jag minns hästen sedan gammalt i Sybille Tinter träning. Ok ingen vinnar typ och lång paus men jag provar nog en DD stänkare,

Senast redigerad av Efterhandaren den 2022-07-04 klockan 17:44. Anledning: Faith Trot
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat