Visa ett inlägg
Gammal 2022-08-02, 22:01   #3211
vr46
 
vr46s avatar
 
Reg.datum: dec 2017
Inlägg: 191
Sharp$: 3630
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jonas_77 Visa inlägg
Vilka system syftar du på?

Jag ser nu när jag kommit några sidor längre att du upptäckte detta...

"Efter många om och men hittade jag systemet och det råder ingen tvekan om att garantiraden (som jag skrev) är helt åt h-vete. Så det där systemet kan läggas på valfri hög."

UM-6-2-384 tror jag det var... ligger sparat i SHARPS-mappen i alla fall med den garanti som är, allt som är upplagt i tråden ska med

EDIT: Jonas77 lyckades inte bara med att posta samma system som Tord ett par gånger, han postade samma system själv 2 gånger, UM-4-4-72
Den dök upp igen på sid 47, när jag skulle spara fanns redan systemet som jag sparat igår, längre bak i tråden, garantin såg identisk ut.
Har skrivit namn på den som postat respektive system i slutet på filnamnen för övrigt, samt ett fåtal system med extra intressant info. Det mest solklara är Bosses postning av samtliga varianter på R-4-0-9, dvs nio varianter eller samtliga 81 rader om man så vill. Som han själv kallade det "Fantastisk allarättsgaranti"

47 sidor avklarade och över 220 st system just nu! Har ett par frågetecken noterade angående garantier osv som jag inte får till, men återkommer till dessa när jag gått igenom hela tråden. Bättre notera och gå vidare framåt i tråden än att fastna på ett ställe!

Senast redigerad av vr46 den 2022-08-03 klockan 10:55.
vr46 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat