Citat:
Ursprungligen postat av maximalvinst
Spel 2.8
1-1 senast!
Jag spelar 3 spel idag!
1. MLB
Tampa Bay Rays - Toronto Blue Jays: över 6.5 runs
Odds: 1.69 (GGBet) kl 01:10
Min prediction i denna match är 7.51 runs. Jag tittar på starting pitchers ERA, average runs för lagen och på vädret. Jag vill att min prediction skall vara minst 1 run högre än totalen. Min prediction är här 1.01 runs högre än denna total.
2. MLB
LA Angels - Oakland Athletics: över 6.5 runs
Odds: 1.66 (Pinnacle) kl 03:40
Min prediction i denna match är 7.89 runs. Jag tittar på starting pitchers ERA, average runs för lagen och på vädret. Jag vill att min prediction skall vara minst 1 run högre än totalen. Min prediction är här 1.39 runs högre än denna total.
3. MLB
San Francisco Giants - LA Dodgers: över 7.5 runs
Odds: 1.83 (Bwin) kl 03:45
Min prediction i denna match är 9.42 runs. Jag tittar på starting pitchers ERA, average runs för lagen och på vädret. Jag vill att min prediction skall vara minst 1 run högre än totalen. Min prediction är här 1.92 runs högre än denna total.
|
Spel 3.8
1-2 igår!
Jag spelar 3 spel idag!
1. MLB
Texas Rangers - Baltimore Orioles: över 7.5 runs
Odds: 1.82 (Pinnacle) kl 20:00
Min prediction i denna match är 8.51 runs. Jag tittar på starting pitchers ERA, average runs för lagen och på vädret. Jag vill att min prediction skall vara minst 1 run högre än totalen. Min prediction är här 1.01 runs högre än denna total.
2. MLB
LA Angels - Oakland Athletics: över 6.5 runs
Odds: 1.77 (Unibet) kl 03:40
Min prediction i denna match är 7.57 runs. Jag tittar på starting pitchers ERA, average runs för lagen och på vädret. Jag vill att min prediction skall vara minst 1 run högre än totalen. Min prediction är här 1.07 runs högre än denna total.
3. MLB
San Francisco Giants - LA Dodgers: över 7.5 runs
Odds: 1.96 (Pinnacle) kl 03:45
Min prediction i denna match är 8.92 runs. Jag tittar på starting pitchers ERA, average runs för lagen och på vädret. Jag vill att min prediction skall vara minst 1 run högre än totalen. Min prediction är här 1.42 runs högre än denna total.