Visa ett inlägg
Gammal 2022-08-05, 16:31   #2
shasha
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 1 242
Sharp$: 2091
Standard

Det lilla jag läst och hört från olika tipsters är min slutsats som Shooters.

Får läsa på lite själv få se om jag kommer på något eget, är sugen på att spika Shapes i 1:a, få se om jag vågar. Favoriten är ingen spik för mig och nån tipster nämnder att stallet(Bergh) varnar för att favoriten kan vara ur form. Jens skriver att spår 1,2,3 och 6 är bäst i volt. 1:an går bra i jänkarvagn, han får inte det nu. Shapes borde få vinnarhålet? Eller får t.o.m överta ledningen?
Tror en hel del på Shapes den här gången.

En undring, vad är grejen med att inte skriva ut hela tempo för loppet hos travsport.se? Sista 500m saknas oftast, inte minst på V75 lopp(Bollnäs senast var exemplarisk, Axevalla omgången innan var fullständig urusel, där saknar saknar varenda jävla lopp sista 500 på vinnare och en saknar tempo helt) . Vad är grejen med att skriva de första 500, 1000 men inte sista 500? Har Travfakta uppgiften? Måste man i så fall punga ut med 2000kr i månaden för uppgiften eller vad är grejen?
Otrolig irriterande!
Om någon vänlig själ kan tipsa om hur man själv klockar uppgiften(verktyg, markeringar-från grunden alltså) , tas tipset emot tacksamt.
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat