Visa ett inlägg
Gammal 2022-08-06, 00:01   #4
gnoffa

Reg.datum: okt 2020
Sharp$: 280
Standard

Om två eller tre av dom 50% spelade favoriterna vinner så blir det väl medioker utdelning, så kommer försöka gå emot för chans på lite slantar

AVD-1
58% på 3.L.L.Royal känns för högt, så mycket bättre kan jag inte se att han är, sen är det ändå spår tre i volt. Garderar gladeligen med han som storfavorit. 1.Reven Dejavu, 2.Shapes, 4.Zenato, 7.Jamaica Boko, 8.Don't be Weak, och 9.Zeolit har alla chans med rätt lopp.

AVD-2
Klass2 med tre hästar som sticker ut; 2.Voice of Reason, 4.M.T.On Target, 5.Invader Am. Kortlopp, så kanske klarar man sig på tre, tar man fler blir det fort dyrt, men 8.Cheval Mon Ami kan öppna hyffsat och är rolig till 1% också.

AVD-3
1.Milliondollarrhyme är ju bästa hästen med bästa läget, dock sämsta kusken. Fredrik B Larsson har aldrig vunnit med den? Nu är iofs allt serverat för honom, men jag vågar nog inte spika med han i sulkyn. Tar med 2.Global Badman som endast är fem år och fortsatt utvecklas lopp till lopp. 8.Snowstorm Hanover känns som ett roligt streck ifall det blir lite tempo där framme, även nedstruken ett hack nu till 7:e spår. Skippar nog Seismic Wave även om den såklart kan vara med och slåss om det.

AVD-4
Kortlopp och 1.Ramstad Balder verkar stå med bra chans, dock tråkig spik till 54%. Plockar med 9.Todin och 14.Ard från bakspår. Lite sugen på ett chansstreck på 11.Valle Mattis också till 0,5%.

AVD-5
Tränaren trodde mycket på sin 2.Park View, så den åker med. 4.Borups Tornado och 10.Champ Lane känns som bästa hästarna. Återstår att se hur det blir kört då. 5.Xanthis Coktail och 6.Digital Dominance är roliga streck som räcker i silver med rätt lopp?

AVD-6
6.Fluttershy A.F., 9.Cash and Carry och 14.Filippa B.J.. Kommer försöka låsa på två av dom, men inväntar lite snack och ev. värmning innan jag väljer.

AVD-7
Mycket snack uppåt på 2.Doldis, annars känns det väl som det är 8.Jano di Quattro emot, som nu är nedstruken ett spår också. Kommer att spika någon av dom två beroende på snack/ev. värmning.
gnoffa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat