Visa ett inlägg
Gammal 2022-08-10, 02:53   #3222
Tord
 
Tords avatar
 
Reg.datum: mar 2016
Inlägg: 1 595
Sharp$: 4719
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av vr46 Visa inlägg
Idag kunde så arbetet fortsätta med att arkivera hela tråden till WinGar format.

sid. 145 fortsätter imorgon, hittills är över 700 system nersparade
Återkommer när jag är framme vid sista inlägget och behöver hjälp med ett gäng system, sedan kommer allt packas och länkas här!

Utan tråden hade nog inte Bosses klockrena garantiprogram sett dagens ljus.. gillar det skarpt! Därmed också värt att göra alla systemen tillgängliga offline enligt mig, varför jag drog igång projektet att arkivera alla system. 2160 inlägg har jag gått igenom hittills
Fortsättning följer..

Edit: om någon sitter med Dukisfarsans zip eller rar-filer med de stora samlingarna system han länkade, så tas det gärna emot, då dessa också fattas.
Kunde inte nå filerna på mediafire.. länkarna blir ju lite knepiga här när man trycker, man får ta bort typ allt fram till www och sedan ersätta %2F med /. Dock verkar dessa filer försvunnit från sidan....

EDIT2: Kom till sid 154 och sista inlägget har en fungerande länk till dukis-systemen. Kommer inkludera dessa i stora SHARPS-mappen också såklart.
Jag tror jag laddade upp alla systemen Dukisfar hade. Han raderade sin länk och försvann efter att jag kritiserade vilka skitsystem han hade. Jag fick korrigera en del då han inte var så haj på SharpsGar. Fick lite medhåll från Powerplay att garantierna inte var så bra, en del var ju värre än SvS skitsystem
Tord är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat