Visa ett inlägg
Gammal 2022-08-10, 11:31   #23
ExtremtRik

ExtremtRiks avatar

Reg.datum: dec 2013
Sharp$: 3164
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Såg just en startkommentar från Untersteiner (någon av dem).

5 Adde S.H. har varit jättebra på sistone och vunnit de två senaste loppen. Han är startsnabb och fick ett bra utgångsläge och jag provar från början då han är naturligt startsnabb. Han känns fortsatt stark i jobben. Jag tror att han slåss om segern och han har vunnit lopp över medeldistans.
Getingbetyg: 4
Balans: Barfota.
Vagn: Amerikansk.
Huvudlag: Helstängt.

Jag står nog fast vid min chansspik tills vidare. Den har ju till och med vunnit på medeldistans med tillägg. 35% är helt okej.
Lite kluven att kommentera.

Vill ju inte förstöra din tro på Adde, för vad vet jag.
Nu finns det förhoppningsvis fler på forumet än du o jag ..

Jag gillar Adde S.H. men att spika honom som favorit nja. Jag tycker 35% är mkt. Fast det är förstås alltid trevligt att öppna med en spik som andra ratat

Noterar att Bugatti Miles startar i brons, där toppen denna gång ter sig vassare än toppen i detta silverlopp. Just Bugatti Miles håller jag högt i dessa klasser. Så Natorp Bo är urskäktad för att ha fått stryk av den senast. Starten innan var han före en spetsande Adde S.H. Han är den jag ser som mer spelvärd.
Sida vid sida med Adde är förstås inte bra men vi är på Åby där det är svårarare att räkna på löpnigsförlopp. Just pga det gillar jag inte spik på Adde, skillnad om man visste att den behåller spets.
Gooner, Rotate och Unico Broline måste väl också ha lite chans och skulle det bli tempo finns fler(Galantis med ny kusk!?).

Senast redigerad av ExtremtRik den 2022-08-10 klockan 11:43.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat