Visa ett inlägg
Gammal 2022-08-11, 09:54   #35
shasha

Reg.datum: feb 2014
Sharp$: 2500
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
1,5,6,7 är alla snabba ut och troligtvis blir det körning. Så fort de kört klart och positionerna är intagna, kommer trevlig Erik o ta dödens med Unico Broline.
Jag ser det som dödenskross där bästa hästen vinner.
Tänker också att bästa hästen Unico Broline borde vinna, men det spelar sig en liten videoband i hjärnan på mig sen fler dagar där Erik intervjuas och säger :"Det var mitt fel, jag borde ha kört tidigare".
Sen har jag fått A GOOD POINT och hur jag än vrider och vänder på det ska han inte vinna men en liten röst säger att utvecklingen kommer nu, för Adrian försöker ju vinna hela tiden med han, men han räcker inte till. Kanske nu. Han är en av de två 5-åringar i loppet.
Det är den här lilla rösten som gör att man aldrig får alla rätt för man springer på fel hästar....

Adde är i ny regi hos Johan, men kan man göra en sprinter till en häst som vinner på 2140 på ett halv år? mot såna här bra hästar?
Gooner kan inte jag se vinna, om han inte har formen eller om han har tappat viljan, men jag tror inte han vinner.
Skulle tro att jag testar med 4,5,6 och 11
Rotate vill jag spara in på men som någon skrev, han verkar vara på gång och har en kusk som är duktig på Åby.
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat