Ämne: Spelstrategi?
Visa ett inlägg
Gammal 2010-01-11, 18:19   #7
Domination
 
Dominations avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 122
Sharp$: 29
Standard

Lirar efter ett chase-bet-system som följer:
Välj först storlek på 1 u.

1. Spela 1u, om du vinner så plocka hem vinsten och upprepa..

2. Vid förlust på steg 1, spela nästa match 2 u. Vid vinst, ta pengarna och börja från steg 1.

3. Vid förlust på steg 2, spela nästa match 3 u. Vid vinst, ta pengarna, och här kommer en viktig grej. Vid odds 1,9, så ligger du förmodligen back även fast du vinner spel 3. Därför går du nu tillbaka och bettar 2 u. Gå alltså tillbaka till föregående steg.

4. Fortsätt sedan såhär uppåt. Serien ser ut som följer:
1u - 2u - 3u - 5u - 8,5u - 14u - 23u - 39u

Som du ser kanske det inte ger några spel med feta vinster, utan det är ett långsiktigt system som säkert tickar på och genererar ett antal units i veckan. Fördelen med detta är att du endast måste vinna 33% av alla matcher för att nå break-even. Vinner och förlorar du varannan match så kommer du gå vinnande ur det hela. Kombinera detta med bra picks och du är hemma. Spelar du nästan varje dag kommer rullen ändå att växa på sig och vinsterna bli större.

Jag har inte tid att kolla igenom statistik, skador, dagsform osv. Dessutom lirar jag enbart på amerikansk basket/baseball, så matcherna går mitt i natten och det är omöjligt att hålla full koll, därför är detta helt guld för min del. Behöver endast lägga 4 minuter om dagen om jag vill för att lägga på mina spel på så sätt
Domination är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat