Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren
V75 1
En högklassig silver final där Adde och Unico är snackisarna. Och visst är det två grymma formtoppade hästar som med rätta är hårt betrodda.
5 Adde är väl lite missgynnad av distansen och upploppet kan bli långt om startrusningen sitter i benen. Men har verkligen toppform.
11 Unico lunkar sina 11-12 tider på distansen oavsett läge och motstånd. Hästen har en grym skalle och går hela vägen oavsett löpningsförlopp.
Men när två strider händer det ju att en tredje vinner !
Jag vill varna för 4 Rotate som kan smyga med och sänka allt till slut. Var ute i Guld senast och det blev ju för tufft men gick hästen bra i skymundan.
3 A Good Point 1% måste jag nämna. Äntligen bra läge och LIN vässar upp med bike. Ok kanske långsökt men det lutar åt överpace och har Adrian is i magen och tur med resan är hästen skrällduglig.
|
Jag har haft med A Good Point på systemet i rätt många veckor nu, men jag släpper faktiskt den nu. Tycker den fått vilsamma resor och ändå snarare tappat på upploppet än tvärtom. Den måste visa iaf något innan jag lägger mer pengar på den. Galantis är i så fall ett bättre spel i mina ögon, den krossade A Good Point när den vann