Härliga Halmstadstravet
Måndagstrav på Halmstad och ganska trevliga lopp med flera intressanta ston som jag bevakar. Inte bara i stoloppen !
V64 1) 1 Marabou Brodda. Både Timo och Flemming har mumsat på Chocolateir märren men nu är det Uhrberg som njuter. Vinst direkt i debuten och från perfekt läge kan det bli repris.
8 Candle T.T. har gått bra men läget är tufft och är ju trots allt bara 3 år.
V64 2) 7 Delight Kronos. Lill Mika trivs bra hos Riordan och tackar för fina styrningar genom att prestera bra. Travgenerna från Forss sitter som en smäck. Välstammade märren är härdad i tuffa gäng och Riordan har stallform.
2 Celebrity Wise As vann senast men har en knölig stil. Och Grundmann är väl ingen stjärna i vagnen. Men magkänslan säger stänkarvarning om värmningen ser ok ut.
V64 3) 1 Charlotta S.H. Har ingen vacker rad men jag ryggar Johan som säger : bättre än raden. Det kan vankas spets och slut. Trivs på distansen.
4 Västerbo Garonne. Gick bra senast och är nog med på linjen
5 Runaway Day har gått bra i enkla gäng och måste väl bevakas men inget Spikförslag i min värld.
V64 4) 2 Emma Häggenäs. Är lite av en följehäst. Hästen har bra form och jag tror på vinst i ” tredje gången gillt ” för stall Lövgren.
V64 5) 1 Dream Fashion. Tog första vinsten i Sverige debuten senast. Kan bli repris ikväll.
5 Classic Sparkle. Ganska ny hos Aron som är grym på att fixa till nya hästar och ställa iordning. Luring.
6 Maltese Magic. Inte helt rumsren men är nog med på linjen felfri i ganska ihåligt sprinterlopp.
10 Brivido Roc. Rosleff är oförskämt optimistisk trots läget. Ok hästen har radat upp 12 tider på distansen. 6% är mums.
V64 6) 1 Laradja Vrijthout. Perfekt läge och distans. Svårslagen trots 2 mån paus. Conrad brukar ha starthästarna iordning.
Ganska behagligt motstånd, flera med tveksam form.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av Efterhandaren den 2022-08-29 klockan 18:24.
Anledning: Victor Rosleff
|