Visa ett inlägg
Gammal 2022-09-03, 19:12   #8
Efterhandaren
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 763
Sharp$: 13127
Standard

Äntligen Travderby

Ok ganska tråkig storfavorit i Derbyt ( förlåt Redén). Du gör ett bra tränar jobb men mäktiga och korrupta Stall Zet är lite Of Pist i min travvärld.
Lite V75 surr så här Dan före Dan.

V75 1) 4 Unico Broline har väl en straffspark med framspår och stabil form.
Men 9 Adde S.H. har oxå grym form och är nog med i striden. Går bra i ryggar oxå.

V75 2) 1 Queen tassar barfota igen och är bra iordning. Psst dessutom Varennare.
11 Palmyra är väl bästa hästen och kan få en perfekt resa från springen på tillägg. Distansgynnad rackare.

V75 3) 2 Lara Boko. Nurmos håller sig framme när det vankas miljoner. Svårslagen.

V75 4) 2 Conrads Diderot. Står perfekt inne på alla sätt och har formen på topp.
7 Lisa Lisieux 3%. Vi måste ju ha en stänkare. Gått bra hela året. Gjorde ett grymt lopp senast. Andraplats trots dubbla tillägg och tung bana. Sjunne är en skrällkusk. Smack.

V75 5) Klassika K.G. Bertmarks är vidöppet. Jag rekommenderar helgardering. Så den smarte spikar favoriten. He,he.

V75 6) Tja gardering i Derbyt är väl som att strö pärlor för svin. Men jag streckar 2-4-5. Edibear är min önskevinnare. Jag gillar Perssons Pack.

V75 7) 10 Staro Leonardo och Jocke har en straffspark. Behagligt motstånd.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MikaF (+8)
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat