Rampage vs. MachidaDet just som du säger jag är rädd för att mma-matchen kommer bli en point-karate match där Machida kommer dansa in ut och åt sida allt för att undvika att trada. Håller med om att Rampage's händer är bland dom bästa i hela ufc men han är bäst då motståndaren bjuder upp och kommer rakt mot honom som Wanderlei och Lidell. Angående hans brottning så har han bra brottning men har mest använt den på ett defensivt sätt för att hålla fighten stående men visst i clinchen är han urstark och kan ta ner de flesta.
X-faktorn hur Machida kommer tillbaka efter knocken från Rua fighten, försiktigare än någonsin och gör allt för en vinnst eller som du säger 1nce hjärnspöke.
Penn vs. HughesVilken Penn är det vi kommer se kommande helg och hur har han tränat eller inte tränat....? Nu går han upp mot en stark Hughes som har börjar vinna igen. Klar fördel Penn stående även fördel Penn för hans bjj men Hughes är klart starkare med bättre brottning och bra grnp dock har Penn bra take down defense. Jag hoppas inte att kondition blir matchavgörande denna gång men vi får se.
Foster måste jag kolla upp men att Brown är tuff håller jag med om
Griffin vs. LentzBåda är som du säger bra brottare även om Griffin inte brukar använda sin så mycket brottning längre. Men jag tror Griffin har en klar fördel om han kan hålla fighten stående eller mixa upp den. Mycket möjligt att denna går tiden ut.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|