Tillbaks i vardags lunken igen och Mantorp bjuder på Måndags trav. Hårt spelade favoriter i avd 1 t.o.m 4 men jag försöker hitta stänkare. Men visst är loppen ihåliga och favorit vänliga.
V64 1) Favoriten var inte som Best senast efter lite paus. Jag chansar bort.
3 Isabel Trot har gått bra hela sommaren i enkla gäng. Kanske en spets och slut vinnare !
4 Ninja Zon är en ojämn rackare men välstammad och har mycket spring i benen.
Farlig med smygresa.
V64 2) Spår 1 kan vara en fälla för favoriten.
6 Terri Hörsta. Stackars slitaren har bara vunnit 1 gång på 130 försök ! Dagens 1% are. Smack.
8 Blue Star Caviar. Märren har toppform och gått som tåget i enkla gäng. Spår 8 är vanskligt och oddshöjande. Men Caviaren är ganska startsnabb.
V64 3) Vidöppet 3 års lopp. Mina stänkare.
4 Henry Palema. Både häst och kusk är inga hedersartiklar men en bra dag och lite flyt så är dom med på linjen.
5 Joker Mearas. Fin travare som mycket väl kan ta sin första seger.
V64 4) 3 Lozano Di Quattro. Vinner nog fram och baklänges.
V64 5) Jämt och spelvänligt sprinterlopp.
3 Voilà Buio. Tuffing med Orlando Vici gener och Jepson upp. Smack.
4 Again Kronos. Äntligen bra läge. Ok lite dunkel form men Djuse upp f.f.g. är + .
7 Awesome Kronos. Har varit ute på Frankrike äventyr. Svårbedömd men har normalt mycket spring i benen.
9 Beethoven. Grym travare som går från alla positioner. Bästa hästen men läget är lite surt.
V64 6) 3 Kentucky Derby. Måste ha bra chans om travet funkar.
Favoriten Oscar har 60M att plocka in ! Tuffa papper.
13 Ribaude står oxå 60m men är en betydligt tuffare häst. Ok har väl,inte vunnit travlopp i modern tid men kan vara en rolig 3% are. Distansen är väl i kortaste laget för den urstarke gamlingen.
God tur alla spelfilurer. Hoppas det går att knäcka några favoriter