Visa ett inlägg
Gammal 2022-09-13, 10:02   #2
Efterhandaren

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18058
Standard

Tidiga tisdags tankar

V64 1) 9 Fluttershy A.F. Mitt dreamteam måste jag punktmarkera. Bästa bakspåret (9) tror jag passar sprattelgumman bra. Kan bli lite het om hon laddas direkt. Spikförslag.

V64 2) 2 Ivanhoe Jaam. Moberg har två fina Jaam hästar på streckspelet och kan ta en dubbel med lite flyt. Moberg är en duktig hästkarl och lite mysgubbe.

V64 3) 2 Aniara Sock. Svårslagen rackare.

V64 4) 4 Noisette Rock. Toppfin senast. Ok kanske lite tuffare emot idag men borde duga här oxå.
5 Boke Palema. Crebas har stallform och Carre kan köra hästar oxå. Inte bara rida. Två rak G men är nog med på linjen om felfri.
12 Vasco har ingen vacker rad och många att runda. Men detta är en skaplig Bold Eagle avkomma och visst är det långt upplopp på Axevalla ?

V64 5) 6 Astronascente Zac. Som vanligt svårbedömd och dessutom pausat.
9 Randemar R.D. Dagens luring. Går kanske felfritt från bakspår och då kan det smälla i kaklet.

V64 6) Lurigt långlopp.
3 Lord Boko. Spets och slut ?
6 J.S. Peaky Blinders. Stod över derbykvalet men Lillsvanen flyger lågt på hemmabanan. Toppfin travare.
7 Gandalf Jaam. Moberg igen med sig egna produkt. Pausat och behöver kanske loppet men goe Moberg brukar ha vältränat. Stänkar varning.
11 Immigrant Am. Derbykvalsvässsd. Aningen (för) tufft läge. Men Micke J ger aldrig upp.
12 Harley K. Luring med fina Sebastian K gener.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BreakingBad (+1), shasha (+5)
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat