Tänkte sätta bankrullen på spel genom att köra en dagbok igen. Har tidigare kört ett kelly projekt som gick even och även en lingonserie dagbok.
Vad jag menar med att sätta rullen på spel är att jag har en förmåga att inte få in spel som jag på nåt sätt går ut med i forumet eller i chatten, det har gått lite troll i det och tänkte ta tjuren i hornen och bevisa motsatsen.
Jag har ett antal sheet som går att följa, länkar finns i botten på mina inlägg och det vid min avatar är ett sheet som har alla-spel-i-ett.
Har annars spelat en längre tid utan att för den skull gjort nån bokföring eller specifik strategi fram till förra hösten då jag började föra ett excel-sheet för min spel, då jag även sökte info om brm och spel & gambling runt på nätet. I mitt excel finns nu 2750 spel och jag har träffat 1360 av dessa, vilket motsvarar ganska väl den hitrate jag har på de sheet som finns här på sharps.
Jag har en roi på mina 2750 spel som ligger på 106,0%, ligger lite högre på sheetet på sharps, men stadigt sjunkande som det ser ut...
Bild på en graf jag skapat på det senaste årets spel. 365dagars spel från 12:e oktober 2009 till 12:e oktober 2010.
Jag spelar främst på fotboll men kör även annat och då kan det bli vad som helst egentligen. Jag letar med fördel spel som har tenderar droppa, har funkat bra men borde köra mer genomtänkta spel också.
Jag kör ganska olika betstorlekar beroende på hur jag ser på ett spel men kommer försöka ange units 1-5u.
Jag känner mig redo, jag svarar gärna på frågor så gott det går. Hoppas jag kan bidra med lite läsning och spel här på sharps.
BOL