Visa ett inlägg
Gammal 2022-09-23, 09:36   #6
Efterhandaren

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18052
Standard

Fredagsfunderingar

Frågan är om Jörgen Westholm är utropstecknet på lördag ? Med lite tur (och skicklighet) har han bra förutsättningar att ta en trippel på nya hemmabanan. Hästarna 1 Santos, 4 Roll och 4 Queen är helt klart vinstdugliga och Jörgen har gått framåt som kusk senaste åren. Men i min värld lite ojämn i sina snabba beslut i loppen. Det saknas lite lite Jepson / Kihlström kyla i avgörande taktiska drag.

V75 1) 1-5-7 streckas väl på det flesta kuponger ? Möjligen kan 3 Under Armour spräcka trion men övriga kör nog om andrapriset.

V75 2) 1-2-3-4-5-6 känns ganska tryggt i luriga Klass 2.

V75 3) 4 Hail Hopp. Varför så hög prissumma i en normal Gulddivision ? Lägg pengarna på travets gräsrötter.

V75 4) Funderar på att låsa med 2 Bonneville och 4 Queen Belina men en seriös kupong bör väl innehålla halva fältet ? Åtminstone alla framspåren.

V75 5) 2 Viva La Vida Face. Är min lite tråkiga dunderspik.

V75 6) 3 Following är min chansspik om jag inte fegar ur imorgon. Har slagit favoriten förut.

V75 7) Ett härligt öppet Stayerlopp. Första volten är alltid farliga i denna typ av lopp.
1-3-5-11-13-15 är mina måstestreck.

Hm visst luktar det favorit parad och Jackpott men det vankas härlig högklassig travsport.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat