V86 surr Light
Risk för lite regntunga banor ikväll ! Dessutom flera luriga stolopp.
Psst redigering 19,00. Inga regntunga banor so fare. Fel av mig.
V86 1) 1 Laradja Vrijthout. 64% är inte kul men hästen brukar funka bra på Jägers och felfri är det en straffspark i detta gäng.
Välväxte Global Agreement gillar jag skarpt men Lillunter låter lite osäker på formen.
V86 2) 3 Fighter. Har bra läge och är mitt drag i loppet. Favoriten Eddy har byngligt läge och gillar väl inte att kämpa i spåren ? Måste ha flyt med resan.
V86 3) 3 Tino Barosso. Kors i taket Örjan tar en tripp till Jägers mitt i veckan! Men var ska sleven vara om inte där som storloppen körs ? He,he. Känns dock som lite favorit i fara med långresa i kroppen för orutinerade hästen.
5 Fiftyfour. Måstestreck. Rutinerade unghäst tränaren Malmqvist har nog ställt iordning.
2 Eminem Font är loppets luring.
Bevakar även Sverige debutanterna 1-8-11 som vässats upp på Wolvega.
Orutinerade hästar och 700 tusen i första pris kan locka fram en skräll.
V86 4) 2 Hot Line är med rätta hårt betrodd men jag tar med 2 kuskförstärkta ekipage 3 Prutti Di Mare (trots namnet) och 4 Solar Wind oxå.
V86 5) 1 I’m All In. Fixar Adrian volten kan det räcka långt.
4 Nannys Girl. Här snackar vi bättre än raden. Gått bra i tuffa gäng. Smack.
5 Laferrari Dimanche. Har varit hårt betrodd efter sina tre vinster i våras. Lite upp till bevis.
Stänkar varningar på Wilma Töll 5% ?? och Eight Hour 2% ?? För den som jagar stora pengar !
V86 6) 2 Indira Split. Spikförslag i ganska ihåligt stolopp.
V86 7) 5 Without A Doubt. Fin fin travare med bra form. Ger nog favoriten match. Men 5 och 3 är väl ett stabilt lås.
V86 8) 11 Notre Pearl. Kommer med tre raka och är min förstahäst i lite klurigt stolopp. Stark och rejäl. Dessutom har nog Lillgoopen lite smygform på stallet. Men som sagt loppet känns vidöppet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: Gotland (+8)
Senast redigerad av Efterhandaren den 2022-09-28 klockan 19:05.
|