Visa ett inlägg
Gammal 2022-09-30, 17:45   #4
Efterhandaren
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 555
Sharp$: 12443
Standard

Dan före Dan funderingar
Visst ser det Jackpottbetonat ut men dagens fundering är :
Hur många lopp vinner Robban imorgon ? Stallet verkar ha skaplig form efter ett par turbulenta år med tuffa storsatsningen i Fotskäl som tog (för) mycket kraft och energi från tävlandet och tränandet. Det känns som Robban mår bättre nu både fysiskt och psykiskt. Kör ju ganska mycket lopp nuförtiden.
Laredo Boko ? Står bra inne i klassen och formen är god. Sonen Nicklas med I Can Steel känns som en farlig konkurrent. Toppform är bara förnamnet.
Timo Juttila Svårbedömd rackare. Dags för tredje gången gillt i Klass 2 ? Som vanligt klurig Klass 2 med för mig många nya bekantskaper i starfältet. Norrlands trav är tufft för en sörlänning.
L.L. Royal blir väl med rätta hårt betrodd och är kanske bästa chansen trots lite byngligt läge med spår 1 på tillägg. Men tre varv brukar väl öppna upp fältet.
Reddington och Mr Mah Can är väl matlappsjägare. Eller ?
Oopps glömde ju Albert Zonett men det är nog oxå en matlappsjägare i min värld. Men alla mina tre matlappsjägare är nog skrälldugliga.
Tja med lite flyt vinner Robban två lopp gissar jag.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2022-09-30 klockan 18:12. Anledning: Albert Zonett
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat