Visa ett inlägg
Gammal 2022-10-05, 16:16   #12
KalleKlut
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 187
Sharp$: 9446
Standard

Härlig omgång att bita i! Extra trevligt med jackpot på det.

Avd 1. 1 Digital Eye är ett spikbud! Känslan säger ändå att Goop måste ha lite tur för att vinna. 8 Cadiz är bästa hästen men startar från jobbigt läge. Tokskrällen är 11 Bästa Nesta som nog får ett fint lopp i andra spår. Med tempo sååå.. Melkkos höstform har börjat komma!

Avd 2. Köper inte riktigt en favorit på 61% i ett tvååringslopp! Garderas med några streck. 5 Mister Aloha är skrällen som får resan.

Avd 3. Ett öppet och lurigt lopp som jag definitivt garderar! 5 Come Along och 7 Call Me Bore är två måstestreck till låg procent.

Avd 4. Ett till lopp som känns väldigt öppet, dessutom lärlingar! Rätt favorit i 6 L.A.Avanza på eventuell spets och slut. En långsökt men klart underspelad häst är 2 Enjoy's X.Drive.

Avd 5. 8 Fighter Vang och 9 The Natural känns som ett väldigt bra lås på ledaren + bästa hästen i denna spårtrappa. Skrällen och 1a reserv är 13 Gloster Gladiator som kan spurta starkt.

Avd 6. 1640m och luriga spår för mina 3 streck.. Men jag tror ändå att en av dessa är först över linjen! 7,10,11 med rätt favorit i 7 The Bald Eagle . Sjabblade dock med travet senast..

Avd 7. En öppen bronsdivision över 2140m som jag spikar mig ur! En klart spelvärd favorit i 3 Versace Face som Redén tycker är bättre än raden. Får en fin resa och den här gången rycker väl Örjan tussarna!? 1 Missing Tooma och 2 Gerben håller jag för värst emot tätt följd av Melkkos 11 Vice Versa Diamant. Lurigt med Westholms 4 Marre's Dreamboy som har grundpotential men saknar lopp i kroppen.

Avd 8. Spik nr (ett) och konstigt nog inte favorit (än) är 1 Ninepoints Candy som har ett toppläge för spets och slut i detta lopp över 1640m. Tror man inte att hon håller så krävs det nog en del streck. En liten varning för 2 Curie till 3% som hamnar bra till och kan spurta!
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat